חדרי אמבטיה

ארונות אמבטיה 

בעת האחרונה משקיעים המון מחשבה בבחירת ארון אמבטיה. בניגוד לעבר, שבו היו מתקינים כיור עומד על רגל… ישנה חשיבות לבחירת ארון אמבטיה מבחינת איחסון בין אם תמרוקים, מגבות , מוצרי הגיינה ואפילו גומיות לשיער!

מבחינת עיצוב, יש לקחת בחשבון כי ארון האמבטיה הוא רהיט עיקרי בעל נוכחות רבה ומשמעותית.

ארון תלוי ומעוצב – מתאים לעיצוב מודרני בעל קווים ישרים. מאפשר לנו איחסון בנוחות מקסימלית. יש רווח בין הרצפה לארון מה שנותן לנו מראה נקי יותר של החלל ומאפשר נוחות בניקיון ותחזוק חדר הרחצה.

ארון אמבטיה כפרי –  העיצוב הכפרי אהוב מאוד על הציבור בישראל. בעיצוב ארון שכזה יש לתת דגש בעיצוב האלמנטים – ראשית מחליטים על גודל הארון הכללי ואחר כך יורדים לפרטים של עיצוב הרגל והחזיתות, כאשר כל האפשרויות פתוחות בפנינו – בחירת צבע, בחירת חריטה מיוחדת, שילוב של זכוכית  ועץ מלא, ועד לבחירת הכיור המיוחד. יחד יוצרים ארון כיור ייחודי ומותאם רק לכם!

ארון אמבטיה מעץ מלא בסגנונות שונים – ארון מעץ מלא הוא אחד הרהיטים היפים והבולטים ביותר! לאחר אשפרת והשבחת העץ ושימוש בטכניקות ייבוש ואיטום מיוחדות, אנו גורמים לעץ להיות עמיד יותר בפני מים ולחות, ובכך מצליחים להכניסו לחלל האמבטיה. ביצירת ארון מעץ מלא, אנו מעבדים את העץ ומעצבים לו מסגרות מיוחדות – כך שתוכלו לבחור האם לשוות לו מראה כפרי או מודרני, ואף לצבוע בטכניקות מיוחדות שישוו לו מראה יוקרתי.